Linda Kampman-Piening

Linda over de samenwerking met Team Nijhuis

Inhoudsopgave

  1. Klant aan het woord
  2. Het vraagstuk
  3. Resultaat

Ze noemen zichzelf het mooist gelegen hotel van Twente en iedereen die ‘t Kruisselt wel eens heeft bezocht zal zich hier in kunnen vinden. Het hotel is gevestigd in een voormalige textielvilla en staat midden in de Twentse natuur. Het karakteristieke hotel ligt verscholen tussen eeuwenoude eiken en heeft tal van faciliteiten die een verblijf in het hotel veraangenamen. Wat het Hotel ‘t Kruisselt uniek maakt is dat het beschikt over een uitdagende negen holes golfbaan. Kortom een prachtig hotel op een van de mooiste locaties van Twente. Er liggen prachtige pittoreske dorpen en steden als Ootmarsum dichtbij.

Het typische Twentse ‘Noaberschap’ voert de boventoon. Zorgen voor elkaar, dát is wat telt. Hotel ’t Kruisselt is dé plek voor grote en kleine levensgenieters.

1. Kruisselt Hoofdfoto

Klant aan het woord

“Nadat wij het hotel hebben overgenomen hebben we eerst de website onder handen genomen. Helaas kwamen we tot de conclusie dat deze niet goed vindbaar was en dat we aan de slag moesten met online marketing. We zochten hierbij een partij die een verlengstuk is van onze marketing en advertenties in de RTV bladen, die – nog steeds – erg waardevol voor ons zijn. Zodoende zijn wij uitgekomen bij Team Nijhuis.

Ik heb veel contact met Stéphanie en Team Nijhuis en ontvang elke maand uitgebreide rapportages. Daarover bellen we veel, zodat ik alles goed begrijp én er zelf ook veel van leer. De samenwerking verloopt erg prettig met mooie resultaten als gevolg.”

Linda Kampman 
Directeur –Hotel ’t Kruisselt

Bekijk het interview ook op https://teamnijhuis.com/nl/cases/hotel-t-kruisselt/ 

Het vraagstuk

  • Beter online vindbaar worden
  • Met digitale marketing & communicatie het aan aantal directe boekingen vergroten
  • Meer inzicht in de doelgroep

Hotel ‘t Kruisselt zette in eerste instantie vooral in op offline media, maar zag de boekingen via RTV-bladen afnemen. Het marketingbudget wat het hotel heeft kan uiteraard maar een keer uitgegeven worden. Dit willen ze op een zo kostenefficiënte en effectief mogelijke manier doen. Daarom was het voor het hotel ‘t Kruisselt noodzakelijk om goed te analyseren wie de doelgroep precies is en waar deze zich bevindt. Bovendien waren zij op zoek naar een partner die hen kon helpen met de verschuiving van off- naar ook online marketing. Er was wel het idee dat online een factor was maar dit moest nog beter kunnen. Samen met ‘t Kruisselt is Team Nijhuis aan de slag gegaan met onder andere het houden van een strategische sessie en het doen van deskresearch met als doel online meer aanwezig en vindbaar te zijn.

Video samenwerking tussen Team Nijhuis en hotel 't Kruisselt

De oplossingsroute

  • Google Search
  • Google Ads Remarketing
  • Strategische sessie op basis van See, Think, Do, Care model en analyse

Door deskresearch te doen heeft Team Nijhuis meer inzicht gegeven in de doelgroep en is duidelijk geworden hoe online kanalen beter ingezet konden worden. Een onderdeel hiervan was het opleveren van de persona’s Wim en Annie. Zo werd snel duidelijk gemaakt wie de doelgroep is, waar deze zich bevindt en wat deze doelgroep graag voor boodschap wil ontvangen. Voor Team Nijhuis was het nu mogelijk om een goede Google Search en Google Ads Remarketing campagne in te richten waarbij de juiste boodschap op het juiste moment tegen de juiste doelgroep centraal stond. Omdat we precies weten op wie we de campagnes moeten richten zijn de resultaten van de campagnes ook een stuk beter. Daarbij sluiten de online campagnes naadloos aan bij de offline campagnes waardoor er één beeld wordt geschetst van Hotel ’t Kruisselt en daarmee de zichtbaarheid wordt vergroot.

Resultaat

  • 30% meer klikken naar website
  • 325% meer vertoningen en 270% meer klikken naar website
  • Een persona

Door de samenwerking heeft ‘t Kruisselt mooie resultaten kunnen boeken. Zo ontvingen ze 30% meer klikken naar de website via Google Search en 270% meer klikken naar de website uit Google Ads Remarketing. Dit samen resulteerde in een groei van het aantal boekingen via de website. Een stijging van 13,7%. Ook worden de inkomende telefonische boekingen goed bijgehouden en ziet het hotel daar een mooie stijging in. Een mooi resultaat waarbij veel meer mensen kennis hebben kunnen maken met het mooist gelegen hotel van Twente.

Terug naar overzicht

01b. Welkom Nicole

Wenst u meer informatie of heeft u een vraag?

Neem dan contact op met onze receptiemedewerkers via 0541 551 567 of mail naar info@kruisselt.nl

Neem contact op

Wil je dit artikel delen?

Gerelateerde artikelen

Ffv 9126

Ontvang (per post) onze brochure

We informeren u graag over Hotel, Restaurant & Golfclub ’t Kruisselt. Alle actuele informatie leest u op onze website, maar ontvangt u graag een folder van het hotel is dat uiteraard mogelijk! Geef uw gegevens op via onderstaande button en u ontvangt binnen een week de brochure in uw brievenbus!

Brochure aanvragen